O portalu    Avtorji    Kontakt


 

Aleksander Mali, Zoran Dramičanin, Violeta Malić: Second Life kot izobraževalno orodje

Zahvaljujoč novim možnostim tehnologije in spreminjajočim se idejam o virtualnem svetu, lahko vidimo različno razumevanje virtualnega sveta. Za nekatere ljudi se realni in virtualni svet zlivata en v drugega.  

Tako nekatere ljudi virtualni svet, kot je na primer Second Life, zelo pritegne. Posvetijo mu veliko časa, kupujejo stvari, navezujejo poznanstva, ga doživljajo čustveno, ustvarjajo, postane del njih samih, postane njihova digitalna verzija.

Second Life je internetno osnovan virtualni svet ustanovljen leta 2003. Razvilo ga je podjetje Linden Research. Čeprav je Second Life včasih predstavljen kot igra, ta opis ne ustreza njenim standardom. Ne pozna točk, rezultatov, zmagovalcev ali poražencev, stopenj, strategije, kako priti do cilja, ali drugih karakteristik, ki jih pozna igra. Obstaja pa veliko iger, ki so bile ustvarjene znotraj okolja Second Life.

S pomočjo virtualnega sveta lahko premagujemo razdalje, prihranimo denar (za gorivo, za prenočišče), obenem tudi razbremenimo okolje, se udeležujemo določenih stvari, ki se jih sicer ne bi mogli in navsezadnje lahko tudi poslušamo določene strokovnjake z različnih področij v živo.

Celotna seminarska naloga


Leave a Reply

Komentar bo pred objavo uredniško pregledan. Vsi komentarji, primerni za objavo, so objavljeni v roku 24 ur od časa oddaje, ponavadi prej.





Mentor naloge: doc. dr. Jaro Berce
Predmet: Informacijski sistemi države in e-vladanje
Uvodnik mentorja

Projekt @kademija je vseslovenski projekt zbiranje študentskih seminarskih nalog s področja spletnih fenomenov. Če želite v njem sodelovati, nam pošljite sporočilo.
Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt